۸ پاسخ

عسلم من باپسرم خیلی تمرین میکنم از همون اول تا الان خیلی باهاش وقت میگزرونم از گوشی تبلت لپتاب دورنکهش داشتم اصلا لالایی باهیچی نمیزاشتم یا اهنگ فقد خودم باصدای بلند قران میخوندم یا اذان ک میداد میبردم تو حیاطگوش میکرد یا قران یاتوخونه صدای تلوزیون زیادمیکردم الان تا میشنوه دست میزنه میخنده پسرم ۳ماه ۲۲روز گردن گرفت ماشاالله بعد واکسن دوماهگی شروع ب جنب جوش کرد ۴ماه ب شکم کمر مینداخت ۵ماهگی غلط میزد تو روروئک گذاشتم صروز اول یکم بدخلقی کرد بعد ادت کرد پاهاشوفشار میداد بعد یک هفته شروع کرد با روروئک ب راه رفتن عزیزم خونمو متر میکرد ماشاالله از ۵ماه۲۸روزش میخزید ۶ماه۱۸ روزش سینه شو میداد بالا بعد ۶ماه ۲۵ روز چهاردسته پایی میرفت ۷ ماه ۱۵ روزش نشستن رو یاد. گرفت ۸ماه ۱۲ یه دندون در اورد هم از مبل پشتی دیوار پله منوباباش هرکسی ک باهاش راحت هست میگره بلندمیشه راه میرفت از پله بالا میرفت ۹ماه ۵روزش دندون دومی رو دراورد دست زدن رو یاد گرفت الانم ۱۰ ماه ۶روزشه دندان سومی رو در اورد پسرم هم از دیوار مبل پشتی منو باباش هرکسی ک راحت بلشع میگیره ازش بلند میشه ۵دقیقه وایمیسه دوقدم راه میره میوفته باز دوباره تکرارمیکنه خسته هم نمیشه ماشاالله🧿🧿🩵🩵🩵🥹🥹🥹🥹🥹🤲 غذا سرلاک میوه ابمیوه طبیعی کیک خونگی اش سوپ هرنوع غذا من از ۵ ماهگی شروع کردم ب دادن عزیرم تا الان ماشاالله خوراکش عالیه ماشاالله ماشاالله هر بدنی فرق داره هربچه ای فرق داره عزیزم

پسر من ٤ دستو پا ميشه كونشو قر ميده ولى جلو نميره🤣

مبارکه
چند کیلو هست عزیزم

خدا رو شکر خیالم راحت شد بچه من حالت چهار دستو پا وای میسته ولی یهو شیرجه میزنه..

ای جونم خداحفظش کنه

ای جونم مبارکه

دختر منم چهار دست و پا میره خودشم سریع عین موشک

تمرین کردین باهاش؟

سوال های مرتبط