خانوما برا اکو قلب چ هفتع ای باید برم؟

۴ پاسخ

۱۸ هفته

۱۸ تا ۲۴ هفته وقت داره ولی خب هرچی زودتر بهتر

بهترین زمانش 21.22 هفتس ک بچه بزرگتره ولی اگ انومالی مشکلی باشه باید تاقبل 19 رفت اگ مشکلی بود نامه سقط بدن

الان وقتشه

سوال های مرتبط

مامان انارمن مامان انارمن روزهای ابتدایی تولد