نوزادم همش بالا میاره چکار کنم

۳ پاسخ

رفلاکس داره ببر زودتر دکتر تا اعتصاب شیر نکرده

احتمالا رفلاکس داره

بچه منم همینطوریه میگن طبیعی اگه وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 مامان 𝐒𝐎𝐇𝐈 ۷ ماهگی