۵ پاسخ

مارک قطره رو عوض کن. اگر مال بهداشت میدی که صد در صد عوض کن. پسر منم جهشی بالا میاورد منم مارک قطره رو عوض کردم و درست شد

حتما سنگین بهش نمیوفته یک مارک بهتر بگیر

یه قطره دیگه بگیر طعمشو دوست نداره لابد قطره پدیا بست موزی هم خوش طعمه هم خوش بو اما فک کنم گرونه یکم

آد چون چربه نمیتونن بخورن
قاطی شیرش کن بده

آد بهداشت رو نده خارجی بگیر

سوال های مرتبط