خانما هر وقت قطره اد میدم بالا میاره شدید چرا؟

تصویر
۱۱ پاسخ

بچه منم نمیخوره

اگه بالا آورد رفلاکس داره احتمالا با چ طعمی؟؟

منم همینو میدم.ی بار شیر دادم پشت سرش اینو دادم چشمت رو بد نبینه ی عالمه بالا اورد قلبم وایساد

بدمزس دخترمنم نمیخورد ازبهداشت میدم میخوره

عه منم‌از ابن قطره ب دخترم میدم بالامیاره شدیدا،یکمم طعمش تلخه چ قطره آد بدم بهش ک خوب باشه

دختر من بالا میاورد اونم استفراغ زرد ک شبی بردمش اورژانس دیگه ترسیدم بهش بدم دارم دق میکنم از اینکه قطره بهش نمیدم مثل مرگ هم میترسم ک بهش بدم پرتابی بالا بیاره اصلا نمی‌فهمم چه خاکی به سرم بریزم

باید روی شیر ندی چون غلیظ و سنگینه معدشو اذیت میکنه

طعم دیگه بخر من ب دخترم طعم موز میدادم پسش میداد طعم توت فرنکی رو با ملچ ملوچ میخوره😂

چون باید نیم ساعت قبل از شیردادن بهش بدی بهترین زمان آد وقتیه که از خواب بیدار میشه قبل از ساعت3ظهرباید بدی بعدش ساعت3نده

اگه اذیت میشه قطره هاش تقسیم‌کن صبح ۵تا بده ظهر هم‌همین طور عصر و شب و... شاید این طوری بالا نیاره

منم میدم بالا نمیاره

سوال های مرتبط