خانما من تا قطره آ د به پسرم میدم کلی بالا میاره

۸ پاسخ

اصلا ب بچه ی زیر ۶ ماه اب نده..ینی چی با اب رقیق کن🫥🫥🫥 رفلاکس داره باید آد بدون اسانس بدی بهش

من عوض کردم قطرشو خوب شد

وای من با آب رقیق کن🤦🏼‍♀️
چه چیزایی میگن خدایا ، از خودتون چرا میگید واسه نوزاد آخه
بدون اسانس هم داره بگیر اون رو تست کن ، یا طعمش رو عوض کن

ببین با شیر قاطی کن بهش بده دیگه شیر خودت بدوش شیرخشک که راحت تر

نمیسازه بهش مارکش عوض کن یوروویتال بخر

یه مارک دیگه بده
چی میدی الان

قطرش خوشمزس؟
من ی مارکی میدم به بچم بو و مزه خیلی خوبی داره با اشتیاق میخوره

با اب رقیق کن بعد بده

سوال های مرتبط