درد زایمان چطوریه ؟؟؟

۳ پاسخ

ب نظر من باید ببینی خودت
اصلا قابل توصیف نیست
البته ک برای هرکی فرق میکنه

اولش حالت مدفوع کردن بهت‌دست میده چندبار میری دسشویی‌مدفوعی درکار نیس تا چند بار هی میری میای‌مدفوع‌کنی هیچی‌نیس‌ یهو‌ شدید میشه وقتی شدید شد لکه بینیات و خونریزیت شروع میشه من دردام وحشتناک بود دیگه خودشون کیسه آب ترکوندن با دوسه تا زور محکم‌بچه که سرش اومد دردات تموم میشه

طبق گفته ها، یه درد شبیه پریودیه اولش کمر و پهلو زیر دل میگیره اولش نامنظمه مثلا چندساعت یبار، بعدش یواش یواش منظم میشه، تایم کمتر و درد بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان ❤️‍🔥𝑨𝒏𝒊𝒔𝒂 مامان ❤️‍🔥𝑨𝒏𝒊𝒔𝒂 ۲ ماهگی