خانوما درد زایمان چطوریه ؟!

۸ پاسخ

دل درد پریودو چند برابر کن، بعد میگیره ول میکنه

درد پریودی ولی خیلی شدید تر میگیره ول‌میکنه زمان تولد نوزاد هم دردش مثل زور اومدن به مقعد و واژن هست قشنگ انگار سر بچه تو واژن میخاد در بیاد درد میگیره ول میده

واسه من غیر قابل تحمل بود اصلا باورم نشد ک تونستم زایمان کنم برگردم عقب سز میکنم

افتضاح هس منم گول این حرفو خوردم ک مثل درد پریوده درد پریود پیشش شاه هس هزار برابر بدتره بادش

ده برابر پریودیه😂😂😂
من درد پریودی درحالت عادی زیاد داشتم
وقتی 5 سانت دهانه رحمم بازشدع بود دردام هر یه دقه یبار بود میمردم انگار دوباره زنده میشدم برای من وحشتناک بود بااینک ورزش میکردم

منظم یهو دردت میگیره یکم بعد حالت کاملا اوکی میشه بعد دوباره درد میاد رفته رفته شدتش بیشتر و فاصله بین دردها کمتر میشه

درد منظمه تو یک ساعت چندین بار میگیره ول می‌کنه کمر درد و دل درده

تجربشو فعلا ندارم تا دوهفته😂 ولی میگن مثله درده پریودیه میگیره ول میگیره اخراش یکم سخته اونم با تنفس و ورزش اوکیه

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🤍 مامان 👶🏻🤍 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد