درد زایمان چطوریه ؟؟؟

۵ پاسخ

طبیعی دردش سخته لحظه هایی ک بچه نزدیکه ب دنیا بیاد ولی ب محض اینکه بدنیا بیاد آرامش خاصی میاد انگار ن انگار چند لحظه پیش درد سختی داشتی

طبیعی بودم وحشتناک بود🤦🏻😵‍💫

فقد و فقد بستگی ب بدنت داره ب استانه دردت بعضیا طبیعی براشون خیلی راحته یه سریا سزارین

طبیعی بودم جوری بود ک التماس میکردم خدایا جونمو بگیر😅
ولی ب محض دنیا اومدن همه دردا تموم شد شاد و سرحال شدم ..

من سزارین شدم به شدت دردناک بود .
از طبیعی اطلاعی ندارم

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🤍 مامان 👶🏻🤍 ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون ۷ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی
مامان 💙 ماهور 💙 مامان 💙 ماهور 💙 ۴ ماهگی
مامان ❤️‍🔥𝑨𝒏𝒊𝒔𝒂 مامان ❤️‍🔥𝑨𝒏𝒊𝒔𝒂 ۲ ماهگی