طبیعی دردش سخته لحظه هایی ک بچه نزدیکه ب دنیا بیاد ولی ب محض اینکه بدنیا بیاد آرامش خاصی میاد انگار ن انگار چند لحظه پیش درد سختی داشتی
طبیعی بودم وحشتناک بود🤦🏻😵💫
فقد و فقد بستگی ب بدنت داره ب استانه دردت بعضیا طبیعی براشون خیلی راحته یه سریا سزارین
طبیعی بودم جوری بود ک التماس میکردم خدایا جونمو بگیر😅
ولی ب محض دنیا اومدن همه دردا تموم شد شاد و سرحال شدم ..
من سزارین شدم به شدت دردناک بود .
از طبیعی اطلاعی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.