بچها مایع امونیاک دورجنین درهفته 28چندنرماله

۴ پاسخ

من دیابت دارم سونو دادم اب دور بچم ۲۸ بود دکتر‌گفت خیلی زیاده.باید ۲۰ باشه

۱۰تا ۲۰نرماله

۱۰ تا ۱۸ نرماله

از من 20/5بود

سوال های مرتبط

مامان هاوین مامان هاوین ۱۱ ماهگی
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد