یعنی کسی دردپا توبارداری نداره

۱۷ پاسخ

من دارم

من درد دارم پای سمت چپم داغونه از لگن تا تقریبا نزدیکای زانو، بغل پام
موقعه خوابیدن نشستن راه رفتن کلا درده

بیشتر از ۳۰ساعته ‌ک بیدارم چون شبا از شدت درد نمیتونم بخوابم😓

چرا من همه ی استخونام درد میکنه

من وقتی راه برم یا کار کنم .

دارم از الان

ببخشید نی نی تون پسره ؟من شنیدم برا پسر خیلی درد پا دارن حالا نمیدونم راسته یانه

عزیزم همه دارن فقط تونیستی تازه هرچی جلوتر بری یه دردایی میاد سراغت که تاحالا فکرشم نمیکردی

چرا من دارم کوفته میشه پاک گاهی نمیتونم بخوابم

من دارم ولی برا شما فک کنم زوده

‌زانو‌ درد 😔

بیشتر دارنش آسپرین بخور و ماساژ بده

من درد زانو 😕

هم هفته های شما بودم داشتم

به ندرت منم دارم

منم دارم

چرا من هم هفته ی شما هستم و چند شب بود پاهام درد میکرد

سوال های مرتبط

مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان دایان واَبرا🍃☁️ مامان دایان واَبرا🍃☁️ ۶ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلیم🐣❤️ مامان تودلیم🐣❤️ روزهای ابتدایی تولد