۲ پاسخ

اخرین بار چقد بود و چند هفته بودی؟؟

سونو بدنیست ولی وقتی نیازی نیست چرابدی توهفته ی اخر اگرطبیعی باشی باید بدی من این سری رفتم‌گفت فعلازوده

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤎🐻🍩 مامان نی نی🤎🐻🍩 ۴ ماهگی
مامان دیار💙 مامان دیار💙 هفته سی‌ونهم بارداری