خانوما نینیم ۲۴۷۴بود
خیلی کمه ب نظرتون🥲🥲

۵ پاسخ

نگران نباش عزیزم پسر من ۲۶۰۰دنیا اومد
همه میگفتن ریزه فلانه افسردم کرده بودن امروز رفتم وزن کردم۳ شده بود
زودی وزن میگیره نگران نباش
من تو حاملگی تغذیمم خیلی خوب بود کم شد ولی وزنش

تا زایمانت هر روز پروتیین بخور مثل تخم مرغ.سینه مرغ.حلیم .سریع وزن جنین بالا میره

یکم تلاش کن به ۲۵۰۰برسه
وگرنه میره دستگاه حتی اگر سالم باشه

عیبی نداره به دنیا میاد وزن میگیره دیگه نگران نباش

عزیزم یه کمی کمه...الان باید ۳کیلو باشه..تازه دادی یا نه قبلا سونودادی؟

سوال های مرتبط