خانوما من شیرم خیلی کمه چیکارکنم شیرم زیاد بشه چی بخورم 🥲

۹ پاسخ

قرص شیر افزا بگیر از دارو خونه بخور

جدای از تغذیه ، قرص لاکتاول هم هست که خوبه
البته با تجویز پزشک متخصص

اب هویج عالیههههه

دکتر به من پودر شیرافزای گالاکتومید داد،دو پیمانه صبح و دو پیمانه شب بشدت تاثیر مثبت داشت.

خرما عالیه با روغن محلی

بدوشش تحریک‌میشه برای من جواب داد ی سینم‌خشک‌بود ولی الان اکی مثل اونکی نیست ک‌رگاش بزنه بیرون ولی شیر خوب میده شبای ک‌ میخوام با هول شیر نخوره اونو‌میدم‌ بهش ک‌فشارش کمتره

اش بخور اش کشنیز
پودر افزایش شیر بخر
قرص شیر افزا میتونی بخوری
و من اب میوه انبه میخورم شیرم زیاد میشه اونم میتونه زیاد کنه

ابگوشت، کاچی، دمپخت. پودر شیرافزا بخر از داروخانه خیلی خوبه

سوپ ابگوشت اب هویچ شیر

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد