قطره آهن آویفر خوبه ؟دکتر واسش گرفته

۴ پاسخ

بله دکتر برای دخترم تجویز کرده از شش ماهگی بهش میدم

من میدم بهتر از بقیه میخوره

اره من همش آویفر میدم

من آویفر میدم عالیه خیلی ام مزشو دوس داره

سوال های مرتبط

مامان نبات 💕👧🏼 مامان نبات 💕👧🏼 ۷ ماهگی
مامان محنا و دوقلوها مامان محنا و دوقلوها ۱ سالگی
مامان آرهان🩵 مامان آرهان🩵 ۱۵ ماهگی