مامان های گل کسی بوده ۱۱ هفته بره ان تی ؟؟

۸ پاسخ

زوده
هفته دیگه برو

من ۱۱ هفته و ۴ روز رفتم

بله من ۱۱هفته و ۵روز رفتم

من ۱۱ هفتع و دو روز برام سونو انجام داد ولی جنسیت نگفت چی هست گفت زود اومدی

بهترین موقع 12هفته2روز

من ۱۱ هفته و ۶روز بودم

یازده هفته و چهار روز رفته بودم من

عزیزم زوده دکتر میگه برو یک هفته بعدبیا به من سر بچه اولم اینوگفت

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه🥹🩷 مامان پناه🥹🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین دلیار مامان دلوین دلیار ۴ ماهگی
مامان نفس وآریا مامان نفس وآریا ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری