خانوما من سرما خوردم خیلی دارم اذیت میشم چیکار کنم

۳ پاسخ

صبح برو بیمارستان سرم بزن و دارو بگیر انشاالله سریع خوب یشی

قرص استامینفون ساده بخور دیفن ساده بخور شلغم و چیزایی ک ویتامین c زیاد دارن مصرف کن

مایعات شیر داغ زیاد بخور بزار از بدنت بره بیرون شربتم دیفین هیدرامین میتونی قرقره کنی با استامینافون ۳۲۵

سوال های مرتبط

مامان شامی کوچولو مامان شامی کوچولو ۸ ماهگی