۲۹ پاسخ

اینم بعدی.

تصویر

هر دوتا پرنسسی و زیبان😍
هرکدوم که دل خودته

اولــی شیک تره

دومی عزیزم

دومی خیلی خوبه

دومی خوشگله عزیزم سایت داره؟

عزیزم کانال روبیکاتونو میدی ای دیشو

چنده؟ چه نازن

سلام عزیزم پیج داره چجوریاس

من دومی خوشم اومد

سفیده خیلی نازه

اینم جلوش

تصویر

من اینو خریدم ۵۰۰ هزار

تصویر

چقدره

اسم سایتشو میگی عزیزم

اولیه عالیه

دومی عزییزم.ادرس پیج میدی

از کجا میخوای بخری. اولی خیلی قشنگه

نظر من دومی هست ساده تره از مد نمیوفته هر چی لباس شلوغ تر باشه سریع دل ادمو میزنه وگرنه اولی هم قشنگه بازم خودت ببین جیگر😍❤️

ولی مدلش فرق داره یکم

منم تازه خریدم دومیو

کدوم پیج

اولی خیلی نازه 😍

اولی خیلی نازه

اولی خیلی ناز. چند قیمتش

دومی.

واااای دوتاش خیلی قشنگن

من اولی رو میخریدم
دلم نینی دختر خاست😂

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری
مامان همتا مامان همتا ۲ سالگی