۴ پاسخ

منم توو 33هفته با سنو وزن رفتم

من ۳۰ هقته با سونو وزن برام نوشته بود دکتر

دکتر منم با وزن ننوشت ۳۲ هفته الان نمیدونم کی برم باز تو نوبت بهداشت کفت تو این هفته حتما بگیر

من هنوز نرفتم موندم باوزن دکتر برام بنویسه هنوز ننوشته

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها 😍😍🤲 مامان دوقلوها 😍😍🤲 ۱ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری