کیا سنو چسبندگی انجام دادن ؟؟

۸ پاسخ

دکتر من برام‌ ننوشت گفت نیازی نیس
سزارین دوم هستم

کسی بوده چسبندگی داشته باشه وعلائمش چی بوده

من مبخواهم برم انجام بدم گلم

من امروز انجام دادم ۲۱۴۵ هزار تومن شد نیازی به ناشتایی یا مثانه ی پر نیست

من انجام دادم گلم

من انجام دادم

من انجام دادم 620 تومنـهزینش بودخذاروشکراماده سزاربن دوم انشالله

من‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها 😍😍🤲 مامان دوقلوها 😍😍🤲 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری