۶ پاسخ

مامانای درگیر با آلرژی! اگه نوزادت به پروتئین گاوی حساسیت داره و هنوز سردرگمی که چی بهش بدی و چی ندی، یه سر به ما بزن. 🍼

خیلیا از تجربه‌های این گروه جواب گرفتن، چون اینجا حرفِ تجربه‌ی مادرانه است. کانالمون هم کامل توضیح داده چطوری با آلرژی کنار بیاید و سازگاری رو شروع کنید.

خلاصه که از سردرگمی نجات پیدا می‌کنید.
تازه گروه خریدفروش شیرخشکم داریم ک خاستید بفروشید یا بخرید هم چی موجوده😍

واسه عضویت، همین الان تو روبیکا به این شماره پیام بدید:
۰۹۹۱۹۳۹۱۰۴۳

اگه نوزادت به آلرژی پروتئین گاوی مبتلاست، اینجا می‌تونه خیلی بهت کمک کنه.
در کانال و گروه‌های «صفر تا صد آلرژی پروتئین گاوی» مادرهایی حضور دارن که تجربه واقعی از این مسیر دارن؛ از تشخیص علائم گرفته تا رژیم غذایی، داروها و مراقبت از نوزاد.
همچنین امکان تبادل و خرید و فروش شیر بین مادرها هم فراهم شده.
اگر دنبال تجربه مادرهای دیگه، راهکارهای عملی و حمایت هستی، می‌تونی عضو بشی:
ی بار سر بزنی از سدرگمی درمیای این شماره پبام بده عضوت کنه

۰۹۹۱۹۳۹۱۰۴۳

خوب شدنشم بستگی به درجه خفیف متوسط یا شدید بودن آلرژی بچه داره از 6ماه به بعد معمولا بعضیا خوب میشن 50٪تا یکسالگی و بقیه ممکنه تا 5سالگی هم طول بکشه

منم دارم_گوت گاو وگوسفند و تمام متعلقات اونو مثل شیر دوغ ماست کره خامه پنیر و هرمحصولی که داخلش شیرخشک یا پودرآب پنیر نوشته شده و همین کره و شیر و اینا داشته باشه نباید خورد

من😕😕😕

شیش نهایت دیر خوب شدن اما معمولا تا چهار ماهگی

سوال های مرتبط