خانما شما واسه تهوع چه دارویی میخورید؟

۷ پاسخ

تحمل میکنیم😭
ب۶شاید کمی کمک کننده باشه

تحمل میکنم فقط
دکتر گفت تا میتونی دارو نخور

تحمل کن قرص همش ضرره
من که تو این هفته خیلی کمتر شده الحمدلله

من تحمل کردم،یه روزایی میمردم و زنده میشدم ولی راجع ب دمیترون و اندانسترون خوندم نوشته بود هنوز کاملا بی خطر بودنش از لحاظ علمی تایید نشده.اگه میتونی تحمل کن قرص نخور،اگه غذاام نمیتونی بخوری اشکالی نداره بچه طوریش نمیشه تا سه ماه از بدنت تغذیه میکنه

دمیترون
ولی باز تهوع دارم

موز مصرف کن

دمیترون اندانسترون

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🫀 مامان فسقلی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری