بچه ها سفت شدن شکم خطرناکه؟

۵ پاسخ

اگه خیلی زیاد میشه و نگرانی برو ان اس تی بده مشخص میشه انقباض یا نه

منم شکمم روز ۱۵ بار حداقل سفت میشدم نگران شدم رفتم ان اس تی دادم چیزی نبود. دکتر گفت. خود بچه است و اینکه اگه با درد زیر شکم یا کمر مثل درد پریودی همراه باشه یا لکه بینی داشته باشم خطرناکه و باید دوباره مراجعه کنم

شاید شکمت سردی کرده عزیرم منم همیجوری میشه دیگه ی چیزمیندازم دورشکم وکمرم شل میشه

انگار میگن نشانه انقباضه

نه به تنهایی

سوال های مرتبط

مامان 🌹گل پسری🩵 مامان 🌹گل پسری🩵 ۴ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان رایان  🍭 مامان رایان 🍭 ۵ ماهگی
مامان آقاسامیار🫀 مامان آقاسامیار🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری