۵ پاسخ

منم سمت چپ درد می کرد امروز صبح بهداشت گفت اگه سمت راست بود خطرناک بود سمت چپ طبیعیه دیگه نمی دونم واسه چی گفت والله به بهداشت اعتماد ندارم

بله حتما سفالیکه بچه پاهاشو میکوبه به دنده😂

اره منم اینجوریم با پا حتما داره به دنده ها فشار میاره

منم همینطور🫠

اره منم اینجوری بودم

سوال های مرتبط