۴ پاسخ

برای من از صبح شروع شده میزنه به پشتم

منم اینجوری بودم میسوخت خیلی فقط بعد غذا سریع دراز نکش یکم بشین حداقل ی ربع بعد درازبکش من الان فقط مدام رفلاکس دارم

وای آره معد منم خیلی درد میگیره میسوزه مخصاصا شبا

هم هفته شما نیستم قرص فاموتیدین میخورم

سوال های مرتبط