خانومایی که تجربه دارین
عدد بتا مشکلی نداره ؟
پایین نیست خیلی؟

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم نگران استرس نگیر مثبت هستی همه چیت عالیه انشالله سلامتی دنیا بیاری برای منم دعا کن برای ازمایشتت بزار ۷روز پریودی ک میخواستی بشی نشودی باردارشودی بگیره ۸ یا ۹ روز یعنی ۴یا ۵روز دیگه تکرارکن

چند روز تاخیر داری؟
بهتره بعد ۴۸ ساعت دوباره تکرار کنی ۲ برابر شده باشه

من با 5 روز تاخیر بارداری قبلیم 72 بود عزیزم اینکه بالاتره فقط یه بار دیگه 48 ساعت بعد تکرارش کن خیال خودت راحت میشه

دوباره تکرار کن اگه بتا دوبرابرشده باشه جای نگرانی نداره

عزیزم دوباره دو روژ دیگه بده این بتا باید دوبرابر بشه اگه درست باشه چهار روز تاخیر اصولا بیشتر مگه این ک دیر گرفته باشه نگران نباش عزیزم اصلا استرس نداشته باش چون سمه

چندروز تاخیر دادی عزیزم

عزیزم بتا مثبته ولی دو روز دیگه مجدد همون آزمایشگاه تکرار کن باید دوبرابر بشه ک مشخص شه جنین در حال رشده
احتمالا فعلا هفته ت پایینه

چند روز تاخیر داری بعد 48 ساعت تکرار کن استزس نداشته باش شاید لقاح دیر گرفته

چقدر تاخیر داری

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان قصد بارداری
مامان پناه💜 مامان پناه💜 هفته بیستم بارداری
مامان نفسیییییی
عششششقم مامان نفسیییییی عششششقم هفته چهاردهم بارداری
مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری