تیتر بتا دادم
به نظرتون اوکیه یا بالاست ؟
مشکلی نداره؟

تصویر
۴ پاسخ

من عددم خیلی بالاتر از این بود ولی سنو که دادم ۷هفته بودم اول هم ماما گفت شاید دوقلو باشن ولی نه هفته‌ام بالا بود

فک کنم دوقلو هست چون خیلی بالاس🥰

عزیزم مبارکه فکنم دوقلو باشه چون بالاست

چن وقت تاخیر داری

سوال های مرتبط

مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری
مامان قند روزهای تلخ🐣 مامان قند روزهای تلخ🐣 هفته نهم بارداری