سلام خانوما شما سرلاک گندم و خرما رو چطور درست میکنید؟

۲ پاسخ

من دو قاشق میریزم تو پیاله اب جوش سرد شده میریزم غلظتش از ماست شل تر میشه بهش میدم

میریزم توی آب جوش در حد فرنی بشه
ولی دوست نداشت نخورد

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی