خانما چی میشه ک دکتر IVF مینویسه؟؟

۳ پاسخ

سلام آبجی چه جوری از آجر داغ استفاده میکنی

واسه ما بعد یک سال و نیم اقدام چون ذخیره ام پایین بود و مورفولوژژ همسرم ۲ بود گفت آی وی اف

طوری نیس ک اجباری باشه ولی اگ ازمایشاتونو چک کنن مثلا تخمدان بیش از حد تنبلی داشته باشه یا اسپرم بیش از حد ضعیف باشه ک بدونن با اقدام طبیعی نمیشه میگن ک بهتره ای وی اف بشی
خیلیام ب در خاست خودشون بعد دو سه سال اقدام بدون مشکل میرن ای وی اف میکنن

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته بیست‌وهشتم بارداری