از غروبه بچم خیلی بالا میاره چیکارکنم

۱ پاسخ

رفلاکس داره احتمالا ببر دکتر نشون بده

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان نفسی مامان نفسی ۱۳ ماهگی