۴ پاسخ

دکتر یوسفی دارو خیلی خیلی زیاد می‌نویسه الکی .با یک ویزیت نزدیک ۲تا۳میلیون دارو تجویز می‌کنه.
ببر پیش ساره فرشادفر مطبش هم محمد کرمانشاهی هست . تشخیصش عالیه و دکتر کار بلد و مهربونیه . وقت زیادی هم برای مریض میزاره .

برا کودکان؟؟

اگه اون دکتر یوسفی که گوارش کودکان هست باشه من پسرمو ده سال پیش بردم مطبش کرمانشاهی بود عالی بود واسه پسرم

عزیزم مگه ایشون کرمانشاه هستن هنوز مطبشون کجاست

سوال های مرتبط

مامان دیاکو😍 مامان دیاکو😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی