۱۶ پاسخ

عالیه عزیزم

خوب نیس، عالیه. پسر منم اصلا در این حد نمی‌کشه فقط خط خطی میکنه

بچه هات چند سالشونه

درخواست میدی خودت یادش دادی

عالی هست😍😍

دختر منم خیلی نقاشی دوست داره فقط خورشیدش خیلی داره میتابه دیگه 😂😂

تصویر

عالیه

خیلی بانمک کشیده

عالیه عزیزم افرین

خوبه عزیزم فقط باهاش خطای دایره رو هم کار کنین درست میکشه دختر من میتونه قطعا فرزند شمام میتونه از الان بهتره درست کشیدن رو یاد بگیرن

عالی عین دختر منه سنشم همینه

پسرمن ازنقاشی متنفره

نه عزیزم خوبه من مربی نقاشی‌کودکم .نقاشی درک کرده و سعی کرده شبیهش بکشه عالین

خیلی خیلی خوبه دختر من ک فقط در حد کله یه آدم میتونه بکشه 😄

خوبه عزیزم اینم نقاشی دختر من داره گریه میکنه😂❤️

تصویر

عالیه پسر من بلد نیست میخام نشونش بدم ولی علاقه نداره

سوال های مرتبط

مامان سه دسته گل مامان سه دسته گل ۵ سالگی
مامان ئالان مامان ئالان ۴ سالگی