خانوما خیلی کم درد پریودی دارم اشکالی نداره؟

۷ پاسخ

طبیعیه منم گاهی دارم

منم دارم موقع دراز میکشم حالت تهوع دارم

منم دارم طبیعیه

نه طبیعیه
من تا ۵ ۶ ماه اول بارداری قبلیم موقع زمان پریودم درد پریودی می‌گرفتم

اگه لکه بینی نداری طبیعیه

طبیعی ترین درده

والا منم دارم هر لحظه حس میکنم پریود شدم با هفت روز تاخیر

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری