مسکن برا دندون درد چی میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

آبلیمو و نمک قاطی کن قرقره کن فوری خوب میشه

اسپره دندون مسکن بگیر برای دندون درد و میتونی آموکسی سلین ۵۰۰ هر ۸ ساعت مصرف کنی هم استانیفون ۳۰۰ یا ۵۰۰ هر ۸ ساعت

استامینوفن ۳۰۰ یا ۳۲۵ هیچ اثری نداره نخوری بهتره
با دکتر صحبت کن احتمالا بهت میگه سه ماهِ دوم بری دندون پزشکی

هیچی
فقط استامینوفن ۳۲۵

فقط استامنیفون ۳۰۰

بنظرم با دکتر باید مشورت بگیری تو هفته تو

سوال های مرتبط

مامان سوین و تودلیم مامان سوین و تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 مامان پسرکوچولو و جوجه 🐥💛🩵 ۲ ماهگی
مامان مامانِ پِندار🩵🐣 مامان مامانِ پِندار🩵🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری