دخترا هشت هفته و یک روز خوبه برای سونو ؟

۴ پاسخ

اره گلم برو

من ۷هفته دوروز رفتم

عزیزم یک هفته تاخیر که داشتی بابد بری دکترت سونو کنه که تایید بشه ساک حاملگی خارج رحم نباشه. منم دیشب رفتم .

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان لیمو ترش🍋‍🟩 مامان لیمو ترش🍋‍🟩 هفته سی‌ام بارداری
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته هفدهم بارداری