بچه ها این لکه بینی چرا قطع نمیشه

۴ پاسخ

دفیقا منم هفته هفتم هستم همچنان لک قهوه ای دارم واقعا خسته شدم

برا من تا ۱۹,هفته بود

عزیزم بت نگفتن چرا لکه بینی داری؟ یعنی دلیلش چیه

منم دارم. میگم شاید واسه انوکسا و آسپرینه

سوال های مرتبط

مامان هديه امام رضا مامان هديه امام رضا هفته دهم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری