۳ پاسخ

شیردوش برقی اگه زیاد بخوای بزاری و استفاده کنی شقاق میگیری ها

من فیلیپس اونت گرفتم

من خریدم خیلی راضی بودم
البته الان شیرم خشک شده
چون خیلی شیرم کم بود میدوشیدم میدادم دخترم میخورد....

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها 💙💝 مامان دوقلو ها 💙💝 ۱۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم روزهای ابتدایی تولد