تا حالا کسی خونه بازی تولد گرفته برا بچش؟چجوریه خوبه؟

۲ پاسخ

به نظرم برای بچه یکساله مناسب نیست برای سه سال به بالا خوبه با دوستاش بازی میکنه و کیف میکنه

من زن داداشم چند ساله برای بچه اش میگیره میگه خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی