کسی از این پوشک دائمیا برا بچش گرفته؟

۲ پاسخ

تایپکمو بخون راجب همین نوشتم کمکت میکنه

من شماره سه گرفتم یه پد خودش داشت کهنه میذاشتم خوب بود ولی دخترم اون موقع سه ماهش بود کوچیک دیده میشد اذیت بود

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری