خانما علائم سرماخوردگی نوزاد چیع؟؟

۱ پاسخ

فکر کنم بارزترینش آبریزش بینی
اگر شدید باشه بیحال هم ممکنه بشه
اگر گلوش اذیت باشه ممکنه شیر نخوره
بعضی بچه ها پی پی هاشون سبز میشه یا اسهال میشن
سرفه هم میتونه از علائمش باشه

سوال های مرتبط

مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۲ ماهگی
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی
مامان yasamin👸🏻 مامان yasamin👸🏻 ۱۵ ماهگی
مامان دنیز💕🍭 مامان دنیز💕🍭 ۵ ماهگی
مامان دلین🎀🧸 مامان دلین🎀🧸 ۱۰ ماهگی