سلام خانما علائم سرماخوردگی نوزاد چیه؟

۳ پاسخ

والا تا جایی ک شنیدم نوزاد سرما نمیخوره چون شیر مادر گرمه و نمیذاره گلو درد و خس خس بگیره

سرفه . عطسه های مکرر .گرفتگی بینی . بالا اوردن . بعضی وقتا با خلط بالا میارن

گرفتگی بینی خس خس سینه سرفه تب اسهال

سوال های مرتبط

مامان yasamin👸🏻 مامان yasamin👸🏻 ۱۵ ماهگی
مامان رایان💙 مامان رایان💙 ۹ ماهگی
مامان دنیز💕🍭 مامان دنیز💕🍭 ۵ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۱۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۷ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۱ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی