۴ پاسخ

پسر منم نفخش زیاد بود دکتر پدی لاکت و دایمیتیکون داد

خودت بعد هر غذایی حتما چارزیره بخور دیگ بجه نفخ نمیگیره
ولی قطره کولیکز برا نفخ و درد شکمه روزی یه قطره بهش بدی خوبه

ببر دکتر نسبت به سن و وزنش دارو میده،خودت چیزی بهش نده

قطره پدی لاک بده با روغن زیتونم دلسو ماساژ بده

سوال های مرتبط