خانمابچه های شماهم شبابیدارن وگریه میکنن؟

۷ پاسخ

بعلههه🤕

آره بیشتر وقتا بعضی وقتا هم میخوابه

اگه گشنه باشه آره

اره بخدا مخصوصا دو شبه انقدر گریه میکنه صداش گرفته

اره تقریبا هر ۳ ساعت یه بار بیدار میشه

بعد چهلم یکم بهتر میشن فقط برا شیر بیدار میشن
قبلش پدرمو در اورد فقط گریه میکرد

ارععع

سوال های مرتبط

مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی