میشه ۲۲‌هفته حلیم بخورم

۹ پاسخ

من ک از الان میخورم بعضی اوقات صبحانه فقط دارچین و کنجد نمیزنم مگه ضرر داره؟

عزیزم همه چی میشه خورد فقط زیادروی نکن

اره عزیزم بخور نوش جونت

چرا نمیشه.

اره عزیزم چرا نشه خیلی خوبه سه ماهه اخر به وزنگیری جنین خیلی کمک میکنه

اره اتفاقا خیلیم مقوی هستش فقط دارچین نریز

اره عزیزم بخور نوشجونت
من دیشب خوردم
شنیدم میگن مقوی هستش

من که می‌خوردم الان هم میخورم

چرا نشه؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۱ ماهگی
مامان برکه مامان برکه ۲ ماهگی
مامان کارن جون مامان کارن جون ۴ ماهگی
مامان 🐣kazhin🐣 مامان 🐣kazhin🐣 ۲ سالگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی