۶ پاسخ

من بعد ده روز به پهلو خوابیدم

اگه سزارینی چند روز بعد من ۸ روز بعد تونستم

من بیست روزه سزارین شدم هنوز بخیه هام درد میکنن

بعد یه هفته اونم با درد

امروز مرخص شدم دارم میمیرم از درد شیاف استفاده کردم بهتر شدم

سزارین یا طبیعی

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 مامان 🌙ماهک و مهوا🌕 ۷ ماهگی