بچه ها میشه سن پسر من بستنی داد؟

تصویر
۷ پاسخ

بستنی خوب نیست ندید

تا یک سالگی نباید قند مصنوعی بخورن

خودت درست کن بدون شکر

اگه حساسیت به پروتئین گاوی نداره خودت بستنی درست کن بیرونیا ک شکر داره

بنظرم بزار اب بشه با دمای محیط یکی بشع بعد بده

الرژی پروتئین گاوی نداره شیر گاو دادی بهش? اگه دادی و مشکلی نبوده فکر کنم بتونه یکم بستنی وانیلی بخوره

اگه سریع بخورن مغزشون یخ میکنه خطرناکه دادنشه

سوال های مرتبط

مامان صــــــدرا 🫀🥰 مامان صــــــدرا 🫀🥰 ۱ سالگی
مامان نوتلا 🍫🐻 مامان نوتلا 🍫🐻 ۱ سالگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان زینب کوچولو مامان زینب کوچولو ۸ ماهگی