۷ پاسخ

سیب
موز
طالبی
میوه های تابستونی ام ک داره میاد به به

نه نیاز به پختن نداره
همه چی میشه بخوره

موز و سيب و گلابي و ميوه هاي تابستوني سعي كن هندونه كم بدي ملون و خربزه ندي بهتره

همه چی بده میوه های تابستونی
خیلی هم دوس دارن

انبه زردآلو هلو هرچی ک الان هس بده

اولاش نیاز به پخت داشت الان همه چی میتونی بدی به جز توت فرنگی و کیوی

میوه نه نیاز نداره

سوال های مرتبط

مامان هانا💕👼🏻 مامان هانا💕👼🏻 ۱۰ ماهگی