از چند سانت ب بعد جیغ میزنیم تحمل نداریم؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

من آستانه تحمل دردم پایینه بنظرتون با ورزش میتونم طبیعی زایمان کنم

وا اصلااا جیغ نزنیااااا فقط زور بده😐با جیغ زدن درد خودتو بیشتر میکنی

سعی کن جیغ نزنی ک خودت جون نمیمونه برات
نفس عمیق بکش با فوت بده بیرون

منکه جیغ نزدم
اصلا جیغم نمیومد🤣
فقط ورزشا رو تند تند انجام میدادم

والا تحمل هرکی فرق داره من جیغ نزدم تا اخرش

منکه ۸ سانت بودم رفتم زایشگاه بعد دیگ واقعا داشتم میمردم دنیا نمیومد سرش خیلیییییییییییییی دراز بود از اول تا آخرش جیغ کشیدم

من اصلا جیغ نزدم دردن درحدی نبود که جیغ بزنم

من الان اومدم بخش 😂
۷ به بعد

من کلا جیغ نزدم، جیغ زدن باعث میشه دهانه رحم ضخیم تر بشه و زایمان سختتر بشه

۵ به بعد

سوال های مرتبط