خانوما. درد زایمان بعد از چند سانت. شروع میشه

۸ پاسخ

زایمان اولم بعد دو سانت
دومی بعد ۳ سانت

اگه با آمپول فشار باشه از همون اول😐😂

انشالله عزیزم بسلامتی بغل بگیریم

بستگی داره به بدنت
بعضیا تا ۵ متوجه نمیشن
معمولا ۴ درد اخر که میخوای فول بشی سخته

من بچه دوممه گفتن تا37هفته زایمان میکنی

من بعد۴یانت دردش زیادشد

ار همون اول و ۳ سانت ک میشی...😭🤣

بعد ۲سانت بعضی هام بعد ۴سانت

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی