بستگی داره من دیدم کسی که با یک شروع شد، خودم تا سه میرفت میومد منظم نبود، حتی وقتی ۳ بودم اصلا درد نداشتم.
من از ۴ سانت به بعد شدیدتر شد از ۶ به بعد غیر قابل تحمل شده بود
از ۶ به بعد دردا زیاده
من قبل اینکه دهانه رحمم باز بشه درد داشتم
از ٥درداش شروع ميشه قبلش درد هيلي خفيفه كه حس نميشه زياد
به ١٠كه برسه خيلي زياده ديگه
من تا اخر هیچ دردی نداشتم چون ترسیدع بودم دردم از بین رفت
من تا ۳ سانت دردش قابل تحمل بود مثل کمردرد پریودی ، بعدش وحشتناک بود
فک کنم از 4 سانت به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.